#Kroatie - Reisverslag uit Gibraltar, Gibraltar van Rieks - WaarBenJij.nu #Kroatie - Reisverslag uit Gibraltar, Gibraltar van Rieks - WaarBenJij.nu

#Kroatie

Door: druifmetpit

Blijf op de hoogte en volg Rieks

05 Juli 2011 | Gibraltar, Gibraltar

na een lange stilte....(veel gedaan) een update.

Kroatië was geweldig! Mooi land, vriendelijke mensen en erg goedkoop :)
Ondanks dat het land erg opgekrabbeld is zijn er overal nog bewijzen van de oorlog. Overal zijn kapotgeschoten en verlaten huizen. Dit zie je vooral op het platteland, de toeristische plaatsen zijn eigenlijk allemaal opgeknapt.
Na een paar dagen in een nationaal park en fantastische watervallen was het de hoogste tijd om naar zee te vertrekken.

De camping waar ik verbleef zat direct aan zee en ik heb 3 dagen heerlijk genoten aan de waterkant! Tijd om te ontspannen moet je ook nemen!!

De kust deed op mij erg aan als een mix tussen de Griekse kust en de Franse. Erg relaxed, met mooie witte huisjes en een mooie blauwe zee.
Ik heb heerlijk gedobberd in de zee en genoten van heerlijk zomer weer! (het was in Nederland uiteraard regenachtig ;) )

Na een weekje rustig Kroatië was het tijd om rustig aan richting Gibraltar te reizen. Naar mijn mening jammer dat Italië ook op de route lag...

• 05 Juli 2011 - 15:50

Rikste:

Wauw mooi!

Veel plezier nu in Maleisie!

Liefs Rikste

• 07 Juli 2011 - 09:41

Marko:

He Rieks,

Denk zal na het toch vake spieken toch maar een keer een reactie plaatsen.

Leuk die verslagen en vooral de foto's

Gr. Marko

• 09 Juli 2011 - 18:31

Moi Moi:

heee weer mooi plaatje en ook een mooi verhaal blijf je volgen gr.john

• 12 Juli 2011 - 12:37

Mischa:

hey Rieks, wat een ontzettend mooie foto's! Ik wist niet dat Kroatie zo mooi kon zijn.

En nu met Marjon naar Maleisie? Geniet er nog flink van zou ik zeggen :-)